Fredag 10/6

Igår var jag på student skiva hos Lindgrens, deras äldste son VICTOR tog studenten från Sundsgymnasiet i Vellinge.
En otroligt fin, härlig, generös och rolig student-fest, helt enkelt.
Studenten själv var cool och annorlunda i sin uppsydda RÖDA frack! (coolt att våga, tycker jag).
Det jag tyckte var så roligt och som jag var såå imponerad av var alla trevliga, roliga, snygga, väluppfostrade och sociala och pratglada ungdomar (ja, nu lät jag som jag  var 100 år, minst...).
Men "ungdomarna" var från 15 och uppåt.
Vi dansade och skrattade och hade det väldigt trevligt!!
Tack Veronica och Hans! Ni borde var mer än stolta!

Siggan var barnvakt.
Jag skjutsade Nils till New York i går morse, ja jag skjutsade inte honom dit, utan till bli studio där de andra 2 kompanjonerna väntade,...trodde vi :)
De hade såklart bestämt tid med Nils, liiite liiite tidigare, för de vet att Nils ofta/ alltid/enligt han själv=aldrig är sen.
Han är nu framme i The Big Apple, 37 gr...de är på inspiration, ska gå på museum, käka på goda restauranger och jogga i Central Park!
Så han har det säkert BRA!
Idag är jag seeeg, har varit med MÅns på match nu i kväll på Kulladal, och nu ligger de i våra sängar alla 3 och kollar film.
Kvällsmaten blev hämtmat från den Gyllene Bågen.
Rätt så ok att vara gräsänka en kväll som denna :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0