Tisdag 25/1

Min kamera börjar ruttna helt enkelt.
Den strular och är jätteknäpp.
Jag har nu en, Nikon G10 och hade innan en Leica------.
Och jag vill såklart ha en NY, men inte en sån där dyr, helt ok med en liten rosa Canon bla bla......
Min man, han säjer att han inte kommer köpa fler kameror till mig, för att jag inte är tillräckligt rädd om mina saker :(
Känner mig som ett litet barn och han är min Pappa,  när han säjer så.
Hmr....då får jag väl köpa en på "Öppet köp" dåra...(se Solsidan).
Ja, vi får väl se vem som kommer samla flest ESCADOS (Se Solsidan).
Just nu är jag jätterik...flera 100 000 Escados, nu när mannen är på Surfresa!


Kommentarer
Loket

Du borde lägga in alla sysslor på www.uscados.se så har du bevis sen också att du gjort det!

2011-01-26 @ 14:48:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0