Söndag 30/1

En ledig helg...
Nils e fortfarande borta (mår bättre men det har inte varit så mkt surf ack ack!).
Jag var på tjej middag i fredags med SKK-girlzen.
Denna gången var det Eva och Veronica som anordnade den med Indiskt tema m.m.
God mat, dans och härliga flickor!
I går (Lördags) var jag och barnen på bio, Narnia, väldigt bra!
Sen gick vi på Elyseé, hade längtat efter en Fondue (men eftersom ingen ville dela den med mig) fick jag avstå.
Men en blodig biff slinker alltid ner :)
Kvällen tillbringades HEMMA!....Siggan kom ut och vi tog det såååå easy.
Idag, Söndag har vi tränat, jag har varit chaufför i ett par timmar och skjutsat barn till Kalas, flickvänner osv...
PUH!
Läxläsning och Söndags Middag!

Ifredags fyllde Pappa Lennart 59 år uppe i Himlen.
Usch! det var nästan länge sen jag tänkte på honom på intensivt, men förra veckan var det nästan påtagligt!
Det var precis som minnena dök upp nära hans Födelsedag.
Jag fick sådana fina känslominnen och det var verkligen skönt att bli påmind.
6 år sen! lång tid men ändå så nära....
Pappa Lennart! Fina människa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0