Söndag 16/1

Lite uppdatering...

Jobbat häcken av mig känns det som, men det har varit Roligt!
Nu känns det som jag skulle behöva lite "Make-over"!!!!
*Börja träna igen (gjorde det idag, 1:a gången sen 26/12 - 2010 och det kändes såååå bra).
*Jag skulle behöva (läs MÅSTE) göra slingor.
*Jag vill ha Massage för rygg och min onda axel!
*Fot peeling och kanske lite *Spray-tan!
Sen blir jag nog "fit for fight" igen!

Helgen var lugn, förrutom jobb.
Vi har ätit Gourmet-måltider både i Lördags och ikväll!
Kalle spelade Hockey match i Danmark idag så Nils åkte (såklart) med och kollade.
De vann alla 3 matcherna.
Jag, Måns och Ingrid åkte till Sigrid i stan för att fika i hennes lägenhet och jag agerade "inrednings-konsulent" till henne.
Så nu ska vi fixa och dona lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0