Måndag 31/1

Nu är Familjen samlad och det känns ju alltid skönt!
Den som längtat mest och räknat dagarna är Ingrid, Pappas Flicka!
Hon tycker inte om när vi är utspridda, hon vill oss samlade, helst omkring sig!
Oj vad hon är FamiljeKÄR!
Nils och Nicke var bruna och hade haft det bra, såklart!
Barnen fick fina presenter (surftröjor, benskydd, flip flops, armband)  och jag fick makeup/ hudvård  från CHANEL!
Min Man, han vet...... :)
Nu har jag sååå mkt att göra, tycker om det, för det känns som positiv stress!
Jag gillar ju det!
FACTORY, Stylist-jobb och lite förberedning inför kommande PDL- Säsong 2011 (Pomp de lux).
Jag har ju snälla, roliga och härliga människor/ chefer omkring mig och DET ÄR ju så viktigt och så himla kul!
Thank´s!
Så JUST nu känns mitt Liv, riktigt bra!


Kommentarer
eva

Vad skönt tror det kommer bli ett lovely år!!

2011-02-01 @ 18:35:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0