Lördag 8/1

Nytt År och Ny uppdatering!

På Trettondagsafton var vi hembjudna till Karin & Kalle.
Egentligen är det vår årliga Kalkon-Middag, men eftersom jag jobbade sent så sköt vi fram den och blev hembjudna på Supergod middag till som sagt Fam Nyqvist.

Det har inte blivit mkt skrivande under Jul.
Mkt jobb, sjukdomar och HUSET FULLT! (med släkt och familj).
Nu är det snart Vardag igen med skola, dagis och rutiner.
Ska bli rätt så skönt faktiskt!

Efter nyår var det Skåne-cupen som Måns MFF lag deltog i.
Många dagar och många matcher tills de till slut vann i finalen.
Puh! säjer jag som Mamma. Och Puh! säjer jag till press och stress införf sånt.
gillar det inte.......

Hoppas nu år 2011 blir underbart och härligt!
Att vi kan resa, njuta och ha det rikitgt bra!
Det är MIN önskan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0