2010 års kavalkad av vad som hände.

2010 gick så snabbt.
Eller är det kanske alltid så!?

Det jag minns var såklart den alltid lika jävliga JAN-FEB-MARS perioden!
Alltid så hemsk, kall och tråkig...de månaderna kunde man hoppa över.
Våren var som alltid fin och rolig!
Som vanligt täcktes hela våren av fester, middagar och
såklart av fotbolls cuper/turneringar, ishockey cuper m.m. MYCKET ROLIGT!!!
Har kommit på att jag ÄLSKAR MAJ Månad.
Denna maj månad var lite jobbig (med tanke på att jag steg av mitt livs dröm, att öppna en barnklädesbutik).
Men idag känns det helt rätt och mitt i allt det jobbiga åkte Nils och jag iväg på en LOVE-WEEKEND till PARIS.
We LOVE Paris, en utav våra bästa resor.
Juni var som alltid en stressig början, ungefär som December, med utflykter, avslutningar, fester men som sen blir lugnare med Midsommar...och mycket Grill.


JULI är flickornas månad i denna familj! Ingrid och jag fyller år!
Vi åkte iväg på en 3 veckors semester till Frankrike, vårt ÄLSKADE BIARRITZ.
Där njöt vi..tills det var dags att i AUGUSTI komma hem.
Hela Augusti var fullsmockad av härliga tillställningar...
Sommar fester, 70 års kalas, Pre wedding och sen årets Wedding!
Sen kom hösten, jag GILLAR HÖSTEN!
Då man kan kura ihop sig, tända ljus, goda Höst-måltider m.m.

DECEMBER är alltid mysig, hemtrevlig och en stämningsfull månad, men alltid (i mitt fall) super stressig och nästan "gå - in- i- vägen" symtom.
Men SKA DET VA, så SKA DET VA! Jag vill ha en perfekt JUL!
Något som jag har lovat mig själv att tänka på till nästa Jul, inte stressa ihjäl mig och hålla på, det är inte värt det!
Så...nu har jag lovat er, Bloggisar!


Nu väntar ett nytt spännanden år med LYCKA, KÄRLEK och förhoppningsvis FRAMGÅNG!
Förhoppningsvis resor och annat skoj!
Snart har vi en 11 åring, en 9 åring och en 6 åring här hemma!
Vi ser positivt fram emot detta år!
WELCOME 2011!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0