Måndag 7/2

Jobbat 8 dar i sträck...ja, det är jag väl inte den enda som gör, men jag känner mig lite trött.
Factory och sen Stylistjobb i helgen!
Nils har kört runt på barn överallt.
Måns och Philip var på Vert Attack i Lördags, en utav Världens största Skateboardtävlingar.
De tillbringade 10 timmar på Bryggeriet, när sen de blev hämtade var de så trötta av alla intryck, och allt åk, och så smutsiga att jag fick skrubba han ren. Helt svart var han!
Vi blev hembjudna till nya bekanta, Fam.Kolak som bor här i byn och är Philips familj.
Jättetrevligt och Robban underhöll oss hela kvällen, jag trodde jag skulle dö av skratt!
Vilken underhållare!!! Han borde sälja sina Livs-upplevelser till Värsta sketch programmet på Tv.
Jag som var så trött efter jobb, satt bara tillbaka lutad och skrattade och skrattade!
De bjöd på 50 årigt vin från en vingård i forna Jugoslavien (deras släkts vingård).
Så inte bara rolig underhållning bjöds det på utan även fantastiskt vin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0