JUL....JUL...Strålande JUL

Julen kom och gick...
Vi åkte upp till Kalmar och firade med familj och släkt.
Det var verkligen i rekordfart..och nja...det är inte riktigt avkopplande och min stil.
Jag började jobba igen på Annandagen...REBAJA, SALE, UDSALD, LE VENTE, REA!
Jobbat hela långa veckan och jag skulle behöva 1 vecka på Kanarieöarna efter detta!

Idag är det NYÅRSAFTON! och den ska vi fira hos Fam Nyqvist.
Ett riktigt GOTT NYTT ÅR! önskar Vi alla ER!
Tack för detta Blogg-år!
Tack för att jag får skriva, för många roliga kommentarer!
(ni som INTE gillar bloggen.....ett Gott råd...Läs inte ;)
Nyårsafton ska vi fira hos Fam. Nyqvist här i byn, det ska bli mkt trevligt!!!!
Som sagt: Jag önskar JUST DIG ett fantastiskt och underbart 2012!


Kommentarer
Anonym

Guten Rutsch ins neue Jahr!!!

Gott nytt ar !!!

Puss och kram die Uhl´s

2011-12-31 @ 16:38:18
Veronica

Tack för att du bloggar, alltid lika kul att läsa och följa, många skratt och tankar detta året som gått, fortsätt så!!

2012-01-01 @ 22:13:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0