Helg Häng med massa Sociala Männsikor...Sön 4/12

Inget Hemma-Helg-Häng här inte!
Det har varit sociala Helgen.....
I fredags var vi på "Kulinarisk" Middag hos Karin och Kalle.
Det var super trevligt och underbart Gott, 10 vuxna som åt gott, snackade och umgicks och 3 små barn som höll sig på övervåningen hela kvällen!
Jag hade min fina by Malene Birger klänning som jag för övrigt sett att kronprinsessan har.....nej det var inte casual dress, men vad gör det!?
Tack makarna Nyqvist! Super Nice.

Jag var ledig på Lördagen och vi bara softade hemma, förrutom städ...
På kvällen var det dags att umgås med Familjen COSMOS i Furulund (Wiréns och Klintbergs).
Vi lärde känna varandra på "föda barn kurs" 1999 när vi väntade våra 00:or!
Idag är våra 00:or 11 1/2 år och det har tillkommit 5 barn till i det lilla gänget.
Vi träffas inte jätteofta, (Vi Mammor pratar ju i telefon)  men det känns ändå som de 3 killarna känner varandra väl :)

Älskar Söndagar...idag gick vi en lång promenad, fickade på Björns med Äldste sonen (de andra var på kalas).
Chillat hela dagen och ätit en superniceigt Söndags Middag, Ankbröst, med smörig potatismos med chevré, söt karamelliserad sky och gröna bönor och sparris (Med MKT inspiration från Middagen i Fredags).
Nu väntar hela långa veckan.....ska börja med mina julklappsinköp!
Det ser jag alltid fram emot, som ni vet ÄÄÄLSKAR JAG JULEN !!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0