Fredag 19/8

Igår fyllde MY LOVE OF MY LIFE 42 år!
Och som hans kusin sa igår:
-Hetast i Vellinge! hihi......tycker ju jag iallafall! :)
Han blev firad med paket på morgonen och sång.
På Kvällen firade vi med en Fest Måltid på Sturehof/ Wendel i Malmö.
Nils och jag åt en underbart god 4 rätters meny med fantastiskt vin som syster Matilda-Sommeliern rekommenderade.
Handskalde räkor, Bakat sprättägg, botavia, rädisor, gräddfil & potatis crème
Stures Oxtartar, Sockersaltad tomat, rågbröd, pepparrot & kapriscremé
Hängmörat Angus från Friska Torpet Rödvinssky, späda morötter, rostad sommarlök
Ost Hasselnötspudding med körsbär & sorbet
Champagnen var TO DIE FOR!
Så himla roligt att fira hela familjen, sen tog barnen sparkcyklarna och Nils och jag, glada, studsade iväg genom stan till Gamla Väster, för att möta upp Matilda och Kettil på Siesta, där vi även träffade Maria o co.
Plötsligt skriker Måns:
-Mamma! där går Halsti! (MFF spelare) så det var bara att kuta ifatt honom, jag och Måns, snacka lite och fotas SÅKLART!!!!!
-Då möts vi väl i ngn Tränings match då, sa Halsti til Måns.
Vi var nog inte hemma förrän halv två, men såååå himla skoj hade vi hela familjen!
En underbart rolig Avslutning på Sommaren, kändes det som!
PUSS, I LOVE YOU ALL! FAMILY INGVARSON!


Kommentarer
Anonym

Later som en underbar och rolig födelsedag,

Det är bara du, Jo, som jagar fotbollsspelare mitt i natten med sin son. coolt.

Vad har du pa dig? Ser snyggt ut. Sexy mum.

kram karin

2011-08-19 @ 22:43:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0