Tisdag 12/4

Sitter här och funderar på min lille son, Mellanbarnet KARL.
Nu när ishockey träningen är slut för denna säsong (Thank´s God!....eller jag menar...=).
Så MÅSTE vår lilla 8 1/2 åring en NY aktivitet tills hockeyn kör igång igen.
Han BEHÖVER göra av med energi, den lille sprallige killen.
What to Do:
Innebandy! men även den är väl snart slut för säsongen, scouterna skulle passa han, men det är mer fysiskt han behöver....Fotboll, hm...nu har han ju inte spelat det och det kanske blir svårt att liksom "hoppa in"...(jo visst han är social men ändå).
Tennis eller Friidrott känns som det är de enda alternativen.
OM JAG får bestämma (och det får jag ju rätt så ofta här hemma, FÖRRUTOM sporterna :) så känns det både lättast och skönast OM vi hittar ngn aktivitet/ sport HÄR i byn.
Jag menar vi kör ju till MALMÖ för både MÅns fotboll och skate och Kalles hockey ca 5- 8 ggr i veckan..ja, ni läste rätt..8!!!!
Vi kliar i våra huven och klurar, Nils och jag.
Men det ska nog ordna sig <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0