Onsdag 22/9

Veckan kommer, veckan går...
Nu har iallafall Nils kommit hem, så det känns alltid skönt.
Jag är så rädd när jag ska sova själv, barnen får sova i vår säng allihopa om de vill.
Det känns så tryggt!
På kvällarna är det hur skönt som helst att vara själv, men sen när man ska släcka och gå upp på ovanvåningen det är då jag blir rädd!
Tittar under sängen, vågar inte blunda när jag tvättar mej, för jag tänker att om jag tittar upp i spegeln står det en mördare bakom mej...
STört! jag vet.
Lyssnar på ljud och minsta lilla knäpp i vårt gamla hus.
Sen till slut somnar jag ju, o då sover jag hårt som en sten, och är outhärdligt trött när jag vaknar!
Jag är såååå trött nu efter dessa dagar.
Imorgon jobb o på kvällen Pomp de lux, och på Fredag blir det tjej-middag med SKK, "Niceigt"!


Kommentarer
Anonym

Du kan få låna Ninni så kan hon vara vakthund. Hon slæpper inte in någon bov! Kram

2010-09-23 @ 20:13:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0