Fredag 3/9


Veckan har gått i rusande fart, från Augusti till September!
Man jobbar o sliter, kör barn, hämtar barn, lagar mat, tvättar och städar...
Seriöst,  jag har verkligen tänkt på att skaffa antingen städerska eller "Mat i veckan" som jag prövade för ngr månader sen.
Såklart skulle jag vilja ha båda, FY! vad skönt att slippa tänka på vad man ska äta eller slippa städa...
Hm...ska klura ut hur jag/ vi vill ha det!

Igår kväll var vi på liten "Supprise" Middag hos Victoria "Toian", hon är en utav medlemmarna i SKK.
Thai och rödvin och som vanligt mycket, skratt, tjatter och så roligt! (glömde kameran, ja...faktiskt! lånade bilderna från Tojjans blogg).
Tack Toian! för att vi fick våldgästa dig!!! :)

Är ledig i helgen och det är ALLTID sååå NICE!
Å ÄNTLIGEN får Ingrid börja på ridskolan igen, jag tror hon tjatat om det i flera veckor nu!
Äntligen är ngn ledig som kan följa med henne, stackarn.
På Lördag kommer fam Nyqvist hit, och då ska det "gourmetas"!


Kommentarer
Malin

Staderska vart alla pengar I smaland Att inte behova tanka pa skiten. Du kommer älska det. Mat det kan man alltid slanga ihop nagot och hut kul ar det Att fa hem

mat som barnen inte ater?

2010-09-04 @ 09:38:52
Johanna

Ja, jag överväger faktiskt att ta städerska...

KOm på det att det är nog jag själv som vill äta ngt som ngn annan betsämt...Barnen gillade faktiskt ingenting som det var med på i " Mat i veckan"..det överlever väl på köttbullar o snabbmakisar!

MER STÄDERSKA ÅT FOLKET!!!

2010-09-04 @ 13:31:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0