Fredag 26/11

Känner mej lite bättre med förkylningen och det gör mej glad.
By the way...så har jag inte berättat att jag börjat träna!
Jo, ni läste faktiskt rätt!
Har aldrig sportat i hela mitt liv, JO! jag spelade handboll när jag var 7-8 år, och tror faktiskt jag spelade badminton en termin i 8:an, vet faktiskt inte varför jag gjorde det...men det gjorde jag tydligen.
Bara för det, så var jag inte sån som "hängde på byn" eller vid "kjollen".
Jag var faktiskt passionerad i andra intressen, dock mer kreativa...
I hela min barndom, även tonårstid så spelade jag i en teatergrupp och sjöng i kör, Cecilia -kören.
Spelade piano i 6 år.
Tränat...på gym/ eller gått på pass, det har jag inte gjort sen 90-talet.
Men NU, så är det dags.
Har anmält mej på Energy-Center, även kallat EC i Vellinge, gamla posten.
Det kändes som om det bara var jag kvar...bland Vellinge-ligan som INTE tränade, så jag kände mitt "kall".
Nu har jag tränat i 3 veckor och bara efter ngr dagar så påpekade faktiskt NIls att jag verkade sååå pigg! och Glad.
(tycker i och för sig att jag oftast är glad men men....han märkte tydligen ngn slags skillnad).
Och Ojojojojoj...vad jag mår BRA! PIGG! GLAD! (okej då), känner mej stark.
Nu får jag se om jag har disciplinen att "go-on", hoppas det.
Herregud! Man fyller ju 40 om 1 1/2 år och enligt källor måste man vara "fitt"!
Ikväll, fredag är det IDOL som gäller, Tacos och MYS!
Måns är på bio med kompisar i snö-stormen och NU väntar Ledig Helg med 1:a Advent!!!!


Kommentarer
Anonym

Du e fantastisk söta Johanna, och om man tänker på din figur behövs inte träning, bara i så fall för att Nils känner förändring ;) skön helg och för över lite extra energi till mig o hoppetossan i butiken, kram!

2010-11-26 @ 22:32:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0