Torsdag 27/5

Friends are 4-ever!
Skrev ett HIMLA långt inlägg om vänner!
Men beslutade mej för att lägga in det en annan dag...
Poonam och jag lärde känna varandra för ca 10-11 år sen.
Då jag jobbade på Kookai.
Kommer inte ihåg om hon var kund där, eller om det var när hon extrajobbade där.
Eller så var det genom Sara.
Iallafall så kommer hon ihåg mej när jag var höggravid med Måns.
Hon tyckte jag var såååå chic även ifall jag vägde ca 20-22 kg extra, för hon tyckte det ändå, av ngn anledning?
Sen har hon berättat att hon oxå ville vara Mamma, när jag shoppade runt på stan, Måns i den danska Silver-cross vagnen, jag med Gucci väska på armen, lunchade på SPOT i timmar eller  provade kläder på Nr 19.
Ja, det var tider det....
Vi har iallafall följts åt i ngr år,....ngr barn har det blivit och lite pojkvänner :) (inte jag).
Och lika chic som hon tyckte jag VAR, lika chic tycker jag HON ÄR!
Och så jag är jag ju gudmor åt hennes lille Alexander!
Poonam och jag kan ibland (väldigt länge sen) sitta med varsitt glas vin  (när männen e borta) sitta i telefonen och snacka i timmar och skratta!
Kläder, smink, väskor, skor...men även allvarliga saker så som WHY BIG agerade som han gjorde i just det SATC avsnittet......NÄ, jag bara skojar, lite mer seriöst än så!
Underbara MALMÖ-vänninor!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0