Fredag 21/5

Kalle..ja vår lille kille!
Vart han är, vart han än går får han kompisar!
JA...han skulle lugnt följa med en sliskigt läskig man bara han bjöd på godis, lockade med playstation eller verkade måttligt rolig!
SOCIAL..det är vad han är! (en verkligen GOD egenskap, tycker jag).
Det kommer han långt med i livet, det VET JAG!
Häromdagen när vi var på middag hos Faster Anna med familj, så hade han blivit bästis med kusinens nya pojkvän 21 år, ja, han hade aldrig träffat honom innan.
Han hade trängt sig emellan kusinen och killen i sängen, låg där och småsnackade.
Rolig och företagsam som han är, hade han förhandlat till sig att kusinen och pojkvännen skulle hämta honom efter skolan därefter.
Och så blev det!
När jag hämtade honom, hade han även förhandlat sig till en tur till Vellinge blomman och där förhandlat sig till ett antal kulor (som är MYCKET poppis på skolan just nu!).
Den största kulan jag någonsin sett hade han naturligtvis fått!
Efter utvecklingsamtal på skolan idag så är jag övertygad om Karl kommer bli en smart, säljande talare som kommer förhandla till sig allt han vill ha!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0