Torsdag 4/3

En RIKTIGT rolig dag!
Och det gick mycket bra!!! En konkurerande barnbutik NÄRA oss hade 30 % på allt!
Shit! tänkte vi..stick du hem Maria, sa jag. Här kommer ändå vara dött!
Men det bidde det inte! Nya kunder som dök upp och förhoppningsvis kommer igen!
Så det var nog bra med lite konkurrens!

Nu är väl våren här snart, ändå! SNÄÄÄÄÄLLA!
Både för mej, min butik, min man, mina barns skull! annars vet jag inte vad vi tar oss till.

Helgen ser fullspäckad ut! jobb, matcher och matcher.
Klockan 8.00 Söndag har båda våra 2 pojkar matcher på ngn plats i Skåne!
Så det är bara att masa sig upp och köra och knyta skrillor, och kolla match och ställa upp!
Ja, för så är det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0