Torsdag 18/3

Min "dagens Johanna" känns ofta rätt så "bäääässcch"...
Typ puderrosa, beige, offwhite eller mushroom...jeans och fiorentini.
That´s me!
Det är sååå mycket just nu, så jag känner mej stressed!
Men men....
återigen:
That´s me!
Tänker ibland på hur andra ser/ uppfattar mej....
-hon, den där "alltid stressiga"!
kanske:
-Hon som ofta är glad!
hoppas inte:
-Hon som är så jävla sur!
Eller kanske:
-Yrvädret som är ytlig och yvigt!
Men hoppas på:
-Den där fantastiska mest underbara kvinnan som går i ett par skor! :)
hahaha!!

Nä...usch, vad håller jag på med!????
Känns som jag inte har ngt roligt att skriva, så jag liksom bara svävar ut.
Så det är nog bäst jag droppar av nu!
GO natt!!!!


Kommentarer
Anonym

Underbar, söt, rolig, trevlig, har koll, engagerad väninna! duger det??

2010-03-21 @ 14:43:57
URL: http://vackraveran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0