Tisdag 2/3

Jag är så trött så trött..jag skulle behöva sova en Törnrosa-sömn! Seriöst!
Jag kommer liksom inte ifatt, KAN INTE gå o lägga mej på kvällarna, då kommer jag in i en annan andning liksom..
På mornarna är jag så död och är så trött, mina ögon svider på dagarna för jag är så trött!
Usch! Jag måste skärpa mej!!!
Nils har delat in i vår familj i 2 kategorier.
1 STIRR och 1 LUGN!
Jag och pojkarna ingick i samma kategori,  den STIRRIGA! och så då han och Ingrid i den LUGNA!
Tja....jag kan nog inte säja emot, synd bara att pojkarna fick den genen av mej :)
Vi 3 ska alltid prata i munnen på varandra, berätta våra historier i överdriveri och har höga röster!
Ingrid och Nils,..ja de är så bra så bra :)
De lyssnar, är lugna och coola!
För övrigt mår Nils sådär...han jobbar fast han är nyopererad (ja, jag har försökt få han hemma).
Visst nu när han har eget kan man inte vara sjukskriven en längre tid men han borde kanske vila mer.
Hela armen är helt blå, ser ut som han varit i värsta slagsmålet, lille Nils! Jag tycker faktiskt synd om honom!
Kalle, han hade ju fått för sig att han ville ha en kavaj!
Helst med väst och slips!
Så det gick han och tjatade om... När vi till slut hittade..eller HAN till slut hittade en, så var det även slips och vit skjorta som skulle ingå i hans nya stil!
Farfar lovade han en slips...så det gick han och tjatade om i Kalmar (nä, man kan INTE lova KARL.I  ngt, han glömmer aldrig!).
Så när Karl öppnade Farfars "slips-garderob" var det som en skatt-kista öppnade sig....
Ungefär 200 slipsar fanns där, och efter mycket betänketid och beslut..
Valde han iallafall en "snygg" 2 meter lång/ 10 cm bred 70-tals slips!
Och han var MYCKET nöjd med valet!


Kommentarer
Malin

Det ar vall anda kul att han verkligen ar intresserad av vad han har pa sig.

2010-03-04 @ 15:44:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0