Onsdag 3/3

Har ni sett Solsidan?
Äh, fy faan vad roligt det är!!!
Nils och jag har legat 2 kvällar i rad nu och kollat på det på datan i sängen!....OCH skrattat!!!
Och GUD vad man/ vi känner igen oss.
Nils tycker jag påminnner om hon "Mickan"....ja, i sättet då!
Han sa inte till utseendet, för det hade jag blivit smickrad för. Tycker hon är supersnygg!
Ok, Nils tycker jag påminner om Mickan till sättet,
och då undrar jag om han menar "bitschig-heten" eller hennes bestämdhet eller hennes utbrott när hon inte fick på gå på "Schuterman" rean och hennes man Fredde fick ta med sig barnet som hade vattkoppor till jobbet som smittade ner Chefen så han dog!!!!
Jag känner mej mer som han, ALEX!
Han som krånglar till det hela tiden, vimsig, snurrig, klumpig och onödigt orolig!
Iallafall,  programmet är RIKTIGT Roligt!!



Kommentarer
malin

Jag maste ga in och kolla pa SVT play... det ar manga som sager det ar sa roligt..

2010-03-04 @ 15:42:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0