Måndag 8/3

Måndag igen....
Som tur var förgylldes min morgon av SKK...ni vet.
ja, det gör en glad och positiv minsann.
Helgen bestod mest av föreningsliv...Hockey och Fotboll.
Men mina pojkar var iallafall båda MÅLGÖRARE, och det är ju alltid kul!

Igår var det Söndags Middag här hemma med syster/ Moster Matilda!
Söndagsstek, mjölpotatis, sås, gelé och rödvin.
Efterrätt Blåbärspaj och vaniljsås...jag rullade till sängen igår kväll.
Vi såg sen Bröllopsfotografen (men den var inte så bra tycker vi).

Inte mycket som händer!
Jobbar mest...och ihelgen ska jag tydligen vara mat-tant på Rosengård.
Kalles lag anordnar cup, så det är bara att ställa upp!
Klockan 7-7!
jamen VISST!!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0