Måndag 29/3

Oj, var det Måndag redan!?
En ledig helg som liksom bara försvann!!!
I fredags jobbade jag, skjutsade Kalle till sin sista Hockeyträning för den här säsongen.
Efter träningen var det avslutning.
Jag körde hem, fixade med Måns och gjorde sen iordning mej i racerfart!
SKK-Middag hos MIA!
Temat var BARBIE...nånting...
KÄnns som hon ville att vi skulle känna oss som kvinnorna (de äldre!) i Hollywood fruar, eller nåt!? :)
Iallafall en super rolig välkomst väntade oss!
BARBIE på dörren, Barbie till bordet OCH faktiskt en riktigt KEN till fördrinken!
PRECIIIIS som i Hollywood fruar!
Härliga Mia!
En super god middag, thai, underbart vin, god efterrätt och sen de mest underbara Irish Coffee jag smakat.
JA, "tyvärr" blev det 2!
Och "tyvärr" av mycket, för jag var inte människa på Lördagen, bakis det blev jag först på Söndagen.
Då vi intventerade i butiken från kl.9-18!!!
Varför utsätter man sig för sådant! jag är ju snart 40 :)
iallafall, Mia var en fantastisk värdinna och även blev hon påskakärring sent på natten!
ja, vi har det väldans trevligt vi SKK:are!
PUH!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0