Måndag 22/3

Min man Nils på toan imorse:
-Vilket klädmärke tycker du är snyggast!?
-glup! lite tidigt på morgonen att bli chockad-överraskad så!
Är liksom inte så van vid att min man frågar sådana frågor så tidigt på morgonen!
Sen han börjat fota Factorys hemsida, http://www.factorymalmo.se, så är han VÄLDIGT insatt :)
Nils gillade Malene Birger bäst..
-Klassisk, fina rena linjer!
Jahaja....
Saken är den att Nils är en "smygare" eller håller låg profil om vissa saker.
Folk TROR att han INTE vet ett skvatt om tex. mode, smink eller typiska tjej/lyx saker.
Men....som han säjer till mej:
-Jag vet mer än du tror!
Ja, absolut!
Man ska tydligen gifta sig med en man som har MINST 1 syster!
Ja, då är han van vid mens/ pms utbrott, val och tjat om kläder, de dyra och långa önskelistorna, väntan på kvinnorna i familjen ska bli klara osv.......
Nils är mellan barn, han har 2 medvetna tjej-tjejiga systrar, en kläd och smyckes tokig Mamma.(jag menar inte TOKIG, Birgitta :) som klätt sina 4 barn perfekt och även sig själv OCH mannen!
Så han är van, det är han!
Ja, annars går bilen bra?


Kommentarer
Anonym

underbart! "ler" Dessutom är du skitsnygg på bilderna. Och visst är det härligt när mannen överraskar en..man har ju ändå kännt dem i "några" år.puss

2010-03-23 @ 07:13:46
URL: http://vackraveran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0