2009 års kavalkad av vad som hände..

2009 gick så snabbt.
Eller är det kanske alltid så!?

Det jag minns var såklart den alltid lika jävliga JAN-FEB-MARS perioden!
Alltid så hemsk, kall och tråkig...de månaderna kunde man hoppa över.
Våren var som alltid fin och rolig, många fyllde jämt och det var en del fester och middagar, alltid roligt!!!
Hela våren täcktes såklart av fotbolls cuper/turneringar, ishockey cuper m.m.
Ingrid fick börja rida, något som hon och jag försöker fortsätta med så ofta vi kan!!!
Juni var som alltid en stressig början, ungefär som December, med utflykter, avslutningar, fester men som sen blir lugnare med Midsommar...och mycket Grill.
Årets första dopp gjordes i Juni.

JULI är flickornas månad i denna familj! Ingrid och jag fyller år!
Jobbade intensivt de första veckorna, skrev kontrakt på Baltzar Barn och for iväg till Frankrike med hela familjen i ngr veckor!
Där njöt vi..tills det var dags att i AUGUSTI komma hem, säja upp mej, fira NILS som fyllde 40 år!
Gå på bröllop och förbereda inför skol och dagis start, och för mitt kommande projekt.
SEPTEMBER..så var jag på inköp, målade och snickrade tills det var dags för att öppna BALTZAR BARN tillsammans med Maria, en dröm som gick i uppfyllelse!

OKTOBER och NOVEMBER gick i rasande fart, det kändes som vi jobbade mest, låste in oss, var helt slut.
Nils och jag åkte till Barcelona och upplevde mycket skoj!
DECEMBER är alltid mysig, hemtrevlig och en stämningsfull månad, men alltid (i mitt fall) super stressig och nästan "gå - in- i- vägen" symtom.
Men SKA DET VA, så SKA DET VA! Jag vill ha en prefekt JUL och sen hade man butiken att tänka på!
JULEN kom och den har vi firat och njutit av!

Nu väntar ett nytt spännanden år med LYCKA, KÄRLEK och förhoppningsvis FRAMGÅNG!
Snart har vi en 10 åring, en 8 åring och en 5 åring här hemma!
Vi ser positivt fram emot detta år!
WELCOME 2010!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0