Onsdag 3/2

Nu är vi hemkomna från inköpet i Sthlm. Och jag är helt slut!
Inköps resor verkar kanske "glidigt", men fy vad intensivt!
Vi var på inköp både på Ralph Lauren, GANT och kollade in Tommy Hilfiger skor.
Ja, ni som vet,..visst.. man blir bjuden på mat, fika, dricka och det fjäskas en del.
Maria och jag är rätt så flamsiga och tramsiga och inte alls speciellt seriösa..(joddå), vi är numera ÖKKÄNDA på RL:s showroom... men de tycker vi är roliga och underhållande!
Hellre roligt än tråkigt! :)  är iallafall vår melodi.
Och det var fina höstkollektioner!
På kvällen var vi MER än trötta efter alla inköp/ shopping så vi stannade kvar på City Anglais och åt middag på restaurangen och delade en flaska vin o lite mer....
Inköp fortsatte dagen efter, vi hann med fika m Linda & Olle, fika hos Kristian på LV och tja...sen var det då den hemska hemresan.
jag gick o klagade på HUR mycket snö det var i STHLM, man liksom pulsade fram på gatorna i innerstan.
Men snökaosen uppe i luften och vägen (eller de isiga snöbollarna på vägarna) från Sturup var nog ännu värre!
Flyget var försenat, vi fick cirkulera uppe i luften innan vi kunde landa och sen körde jag hem i 20 km/h....så resan hem tog nog 6 timmar, jobbigt!
Men NU är jag hemma och allt gick ju bra!


Kommentarer
anna hansson

Välkommen hem!

Mysigt det låter, men vilken fruktansvärd hemresa!

Kram Anna



2010-02-03 @ 14:40:42
URL: http://annainreder.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0