Helg hos Ingvarson 12-14/2

Galen helg hos oss..som vanligt i en galen familj!
Varit ledig !??? men har haft häcken full...som vanligt!
Ingrid fick gå på sin ridning iallafall (det var sååå lääänge sen), stackars Lillan, det blir BARA när Mamma har tid.
Nu har hon lärt sig trava riktigt bra och sitter rak i ryggen och trycker ner hälarna i stigbyglarna sådär snyggt som man ska! Gulligt!
Måns och hans lag spelade semi final i Rommelcupen uppe i Veberöd! Så klockan 07.00 imorse (Söndag) stack han och Nils iväg, även det galet tidigt en Söndag!?
De kom 3:a, men det var SUPERBRA! ändå, de spelar som sagt mot dem som är 1 år äldre!

Igår kväll var vi hembjudna hos Klintbergs! Så himla trevligt!
Underbart att träffa vänner med likasinnade barn! Markus och Måns (lärde känna varandra när de låg i magarna) de är ungefär stöpta i samma form, lika sport och tävlingsinriktade, kaxiga men goa killar.
Ellinor är lika gammal som  Kalle, hon är så OTROLIGT söt och charmig, gud vad vi skrattade åt henne och hennes roliga kommentarer!
Ja, nu vet vi vad vi har att vänta av lilla Ingrid, tjejjer säjer jag bara !!!! :)

Ja,..annars var det ju VALENTINES day! Och....jag hade inte köpt ngt till ngn i familjen!
Och de var så sura och tjuriga över detta!
Jag försökte visa dem att man kan ge en kram i Valtentines day -present, men det gick inte hem......!

För övrigt har vi blivit djurägare! Det trodde jag ALDRIG skulle hända.
Kalle, han tjatar och tjatar.
Men jag är allergisk (tror jag iallafall) och Nils han i princip hatar djur.
Men igår åkte han iallafall tillsammans med Kalle och köpte ett akvarium.
LUDVIG, LUCY och LILLIS!
En hane och 2 honor, och efter googlat på internet nu ikväll tror vi bestämt att LILLIS väntar smått!
Så efter sportlovet (om vi räknat rätt) blir vi huse och matte!
Så det ska väl bli kul :)  :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0