Tisdag 24/8

Ieftermiddags åkte Nils och Måns iväg och surfade på Österlen....Kåseberga.
För er som inte vet går det riktigt utmärkt att surfa i Sverige.
Och då menar vi vågsurfing!
Det var helt packat med folk i vattnet nu ikväll.
Jag är nästan uppväxt med surfingen (ja....Nils och jag har ju som sagt varit ihop i 20 år så....) så JAG VET!
Jag har hängt med Nils runt hela jorden på surfresor..."surfänkan" kanske ni skulle kallat mej....
Men...vem vill inte åka till Barbados, Sydafrika, Californien, Bali...????
Jaaa, killen fick surfa ngr timmar, jag fick ligga i solstolen och sola och läsa och njuta...
Killen var ju helt galet nöjd efter ngr timmar och tja,...why not???

Nu har Nils dröm gått i uppfyllelse...hans äldste son har exakt samma intresse som han själv...
Surf, Skate och Fotboll!
Måns började surfa som 5 åring i Australien och har nu varje år fått utöva sitt lilla intresse i Frankrike varje år.
Rätt coolt, tycker jag.
Så nu paddlar Nils och sonen ut i havet och river vågorna...
Och hans Pappa, han kör runt honom i hela Sverige!
Men så hämtar Måns ju oxå sin lillasyster på dagis, passar sina syskon,  bäddar sin säng, plockar ur diskmaskinen!
Så jag kallar han inte bortskämd!




Kommentarer
anna hansson

Ubderbart de börjar bli såå stora!

Vilka härliga bilder!

Kram Anna

2010-08-25 @ 11:14:32
URL: http://annainreder.blogspot.com/
Karin Karlsson

Vilken snygging!! Bra uppförande ska absolut löna sig!! Du kan vara en stolt mamma!! Kram Karin

2010-08-25 @ 13:35:38
Anonym

Surfing låter fantastisk så länge det inte utspelar sig i ett blåsigt klagshamn eller något annat blåshål!

2010-08-25 @ 22:15:58
URL: http://vackraveran.blogg.se/
Anonym

Söta Johanna, vilken fin blogg du har :) jag fattar inte hur du hinner! Good amazing woman!!! KRAM

2010-08-28 @ 22:38:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0