Söndag 29/8

Har inte skrivit på ett tag....Har haft mkt at göra.
Igår var jag på Kick-Off/ Coaching/ Konferens/ genomgång av POMP de LUX i Göteborg
Det ska bli min side-buinsess nu!
http://www.pompdelux.dk
POMP de LUX är ett underbart fantastiskt danskt barnmärke som designar helt ljuvliga barnkläder i hög design och kvaliteé.
Så kollektionen plus EN MASSA! material kom till mej i Onsdags, så nu idag har jag packat upp och ordnat och fixat.
På Onsdags är det Release, så då har jag mitt första Home Shopping Arrangemang.
Boka gärna ett Home Shopping Arrangemang via: [email protected]
Det ska bli kul och spännande.
Det var kul att träffa de andra säljarna från hela Sverige.
Sofia från Malmö och jag åkte upp ihop, vi hämtade upp en stackars säljare i Ängelholm, som fick sitta och höra på vårt tjatter och skvaller upp hela vägen till Göteborg.
Tack Sofia! för en trevlig och rolig resa!!!!

När jag sen kom hem nästan 20.30 stod Nils och barnen och trampade i hallen...
Jag fick slänga mej i duschen och sminka mej i bilen upp till Abbekås där vi var bjudna på Middag hos underbara Peter och Maria.
En helkväll med fantastisk Italiensk Buffé, mkt och god dricka och trevligt folk!
Vi bodde över där och körde tidigt tillbaka till Malmö på morgonen, för Måns hade match....of course.
Så idag är jag måttligt seg eftersom jag inte sov så mkt Fredagsnatten heller (i och med att vi körde j-tidigt i Lördagsmorse).
Jag har gått igenom kollektionen och städat hela j-a skräprummet så det ser någolunda ut om ngn vill komma och checka här hemma!


BTW....Nils och jag har 12-årig Bröllopsdag idag och jag har fått fin present och vi får fira ikväll...efter MFF matchen såklart :)


Kommentarer
Anonym

grattis !!

snygg blus du har pa festen,

klart att MFF gar före ALLT...o ja.

puss och kram Karin

2010-08-29 @ 17:42:22
Titti

Kära 12-åriga brudpar! Hjärtliga gratulationer på bröllopsdagen det var en rolig dag för 12 år sedan. Hoppas att allt är bra med er alla fem. Här börjar vi hämta oss efter en hektisk sommar och sensommar med resor till London, Vellinge, Bryssel, Stockholm, Laholm, Helsingfors mm. Kramar Titti och Ingemar

2010-08-29 @ 19:53:23
Toia

Grattis på bröllopsdagen!!!!

2010-08-29 @ 20:19:07
URL: http://fluffymolntuss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0