Onsdag 28/4

Visst är bara dessa koppar, främst tekopparna helt Adorable!
JAG VILL HA! JAG VILL HA!....JAG VILL HA!
Jag bara såg dem på Karin K:s FB sida och JA,...jag blev helt förälskad!
PRECIS i min stil.
Keramikern heter Kerstin Tillberg och hon bor i Mölle, jag tror hennes keramik b.la säljs på Cervera!
Tänk bara ett gott te i dessa vita UNDERBARA klassiska men ändå romantiska och även tjusiga vita te-kopparna med GULD ros på!
Ååååååh!
Inte för jag dricker svart kaffe i klassiska kaffekoppar med fat, men i dessa tuggummirosa kaffekopparna skulle jag MER än gärna dricka svart kaffe UTAN mjölk! (och som straff ha magkatarr i en vecka sen...:)
Så för ALLA er och till ALLA er:
Detta är JOHANNA koppen!


Kommentarer
Karin Karlsson

Kopparna är beställda!

Kram Karin

2010-04-29 @ 16:25:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0