Tisdag 22/9

Counting Down....
Och det har givetvis varit SÅÅÅÅ mycket!!!
Hela helgen arbetade vi i butiken, plus barnens matcher, kräftskiva hos Familjerna Norén, Svenby.
Det var jättetrevligt! och GLATT som vanligt.
Det var VI i SKK och våra män o alla barn...jag tror det var 20 st barn, men fatta hur KUL dem hade det!
TAck Åse och Toia med familj! det var verkligen jätteskoj!
Tidig söndag morgon till sena kvällen... gjorde jag Stylist-jobb (som om jag inte hade nog att göra.....?).
Jag och Lasse gjorde ett jobb för Nordsjö, 3 modeller och 3 trähus i Ljunghusen, det blev verkligen ett jättebra jobb!
Jag har haft ont i magen och svårt för att sova, oroat mej för ALLT som ska ske, om allt ska gå i lås, ordna sig och ja...det har varit såååå jobbigt!
Maria och jag har jobbat dag som natt känns det som.
Men allt ordnar sig till slut, ja..det gör faktiskt det.
Ingemar, min svärfar, han är en fantastisk människa, han fixar o donar och jag är så glad och tacksam för all hjälp!
Han är en genuint snäll, hjälpsam och GOD människa!
Utan honom...det hade helt enkelt inte gått! TACK! hur ska jag kunna tacka dej.
Micke, Marias man som byggt hela butiken i princip, hyllor, bord, borrat, spikat, kaklat, målat...
Nils, alla fina foton han fotat, all reklam genom honom, allt ansvar för barnen...när jag kommit hem vid 21 tiden varje kväll.
Siggan, lillasyrran som ställt upp med barnvakt i tid o otid, du är en underbar lillasyster!
I fredags var vi i Göteborg och köpte in Quiksilver, så himla coolt! Måns blev överlycklig!
I Måndags var vi i Köpenhamn och köpte in WHEAT, så gulligt!


Kommentarer
Johanna

Lycka till med invigningen imorgon! Mamma.

2009-09-23 @ 20:38:34
Åse

Tack själv, underbara gäster och barnen var fantastiska. Jag ser fram emot imorgon.

kram

2009-09-23 @ 21:44:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0