Söndag 27/9

Håhåjaja....
Nu har vi Öppnat! Och det är jättekul!
Invigningen gick JÄTTEBRA!
In i det sista höll vi på och fixa, städa, plocka upp och pynta...
Det kom så mycket folk och vi fick så mycket blommor, presenter och vin o champagne!!!
Jag blev så rörd över att alla min "kära" kom!
Min familj såklart!
Mina Gulliga söta Vellinge- SKK -tjejjer!
Factory- och Malmö " Jet-setarna"!
Grannar, fröknar på dagis, vänner och bekanta!
Och blomsterbud från Mor, och svärföräldrar i Kalmar, svåger i Sthlm och ja...t.om  fröknarna på dagis hade lagt ihop till en blomsterbukett!
Jag var / ÄR så stolt och riktigt rörd över mina söta vänner och bekanta som tog sig tid att komma och förgylla invigningen!
TACK!!!! <3
Nu gäller det att arbeta hårt och det ska bli så spännande!
Idag har vi varit hemma, förrutom Kalles fotboll på Bulltofta, Måns match i Bunkeflo..men annars har vi hunnit med Söndagsmiddag, städ, tvätt och lek!
Ja...det är väl så det ska va! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0