Söndag 13/9

En mysig helg, mina svärföräldrar har varit här.
Varit lite i butiken o fixat, ätit goda middagar och pojkarna har spelat fotboll såklart!!!
Lördags serie match för Måns mot R-gård (7-0) och idag, Söndag Bulltofta för Karl.
Farmor och Ingrid (ingrid ser farmor som sin bästa vän, tror jag) har umgåtts och det har varit till stor hjälp för oss! med lite barnvakt.
Idag var det lite av en "Norén" eftermiddag (ja, inte fam Norén mittemot)..Nils skulle fota barnen och även Marias barn till ett projekt till butiken.
Våra var totalt ovilliga och som vi höll på med hot, skrik och "jakt" efter dem...sen kom Marias barn 5 och 1 år och skötte sig som änglar.
Måns höll på att bryta ihop när vi skulle fota dem ihop sen...
-JAG! med en 1-åring och massa småglin!???? pinsamt värre :)
Men jag tror resultatet blev bra!
Bilderna på allesammans ser ut som en "Lexington"/Ralph Lauren reklam ute på Hamptons...(kan jag tänka mej:)

Söndagskvällen tillbringade vi hos Anna och blev bjudna på supergod Hjortgryta...det var sååå gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0