Onsdag 9/9

Inköpsdag med Ingrid med!
Men det har gått bra!
När vi var i butiken sprang hon runt och lekte själv, eller så satt hon vid kassan och lekte "affär".
-Varför kommer det inga å köper?.....frågade hon när hon satt och tryckte på alla knappar....
Jag har alltid älskat "knappar"...alltså kassaknappar, alltid lekt affär när jag var liten och t.om NU så tycker jag det är roligt att slå in på kassaapparater....vrickat eller hur?
När jag jobbat på snabbköp som ung, tyckte jag ärligt talat att det var kul att slå in och ta betalt och hålla på.
Nils brukar reta mej...du och dina "kassa-knappar"..du är som ett litet barn...
Hmr..kanske det.
Ingrid tyckte iallafall att det var kul att vara med Mamma idag, vi åt lunch, hälsade på Siggan och fikade.
Hon gillar stan (PUH!) och hittar både till Siggan, mitt gamla jobb och nu mitt nya.

Karl har lekt med Chrille och haft det kul! Chrilles pappa är så gullig, de hade fikat på Mimmas och sen gått hem, ätit 15 glassar och bakat bullar, som även fick med oss hem, gulligt!
Måns och Nils har varit på Måns MFF träning, där de numera har utvecklingsamtal...och det gick MYCKET bra :)
Som tur är så tycker faktiskt Nils och jag att MFF är en bra och rättvis förening.
Ordning och reda! Och det känns SÅ skönt att veta hur det verkligen ligger till och hur det fungerar, när alla andra har så förutfattade meningar.

Mitt fina armband är från en superfin barnbutik i Stockholm.
Den heter LUCCA.
Man kan beställa antingen genom nätet eller kanske ringa dit.
Sofie som äger LUCCA är även agentur för vissa märken som vi har tagit in till butiken, varav vi även beställt armband till oss.
Så armbandet fick jag av Maria, kan man säja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0