Måndag 7/9

SKK har börjat igen, så vi träffades några  "Snygga Kvinnors klubb" :) som ngn så snällt kallat oss för :) på Björns, för viktigt morgonmöte....!
Åkte sen till butiken och fixade och hade möte med fastighetsägarna som vi så gulligt "smaijlade" oss in till,  både nytt golv, nya toaletter och sen blev vi bjudna på lunch.
Vi,  kan vi!
Var på föräldramöte hos Karl och hans nya klass, jag gillar hans fröken, och alla föräldrar verkar gulliga och bra.
Så det blir nog bra det.
Tänkte blogga om olika bloggar men jag pallar inte ikväll, jag MÅSTE sova, jag tror jag går på ngt slags speed, eller så har jag en släng av damp eller adhd, för jag är rätt så överaktiv för tillfället!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0