Tisdag 24/11

Kollade tillbaka i min blogg...
För 3 år sen i November så såg lilla Lillan ut så här...så liten, so cute och ja..vart tog tiden vägen?
Pojkarna ligger i vår säng och gosar med lilla syster, helt idylliskt, nyduschade i nya "hockey" pyjamaser!
Nu får man tvinga ner dem i sängen för att få ett extra litet gos eller närkontakt (jag VET att de behöver det)
Jaja..jag vaccinerades i Söndags i allafall, stod i kö, men det gick snabbt o smidigt.
Fick en liten känsla av krig, att man stod o köade för att få mat eller ransoneringskort eller ngn slags epidemi som anstormat byn :)
Kände mej groggy på kvällen, som jag var trög och lite efterbliven (ja, inte mer än vanligt väl, sa min kollega :)
Ont i armen, lite seg o trött.
Det känns iallafall bra!
Det känns som alla som inte vaccinerats är helt upprörda över de som HAR vaccinerats.
Jag ifrågasätter varken eller, velade själv, till jag slut bestämde mej.
Ja, visst det kan säkert innehålla kvicksilver (inte mer än vad jag har i munnen) och man vet inte vad som kan hända i framtiden bla bla...
Men jag litar på sjukvården och vad socialstyrelsen rekommenderat etc.
Nog om det...
Idag var den en kompis kompis som diskuterade det här med bloggar och att utlämna sina barn på det hemska sättet!
Jag satt tyst som en mus och orkade inte debattera om det OCKSÅ (det har varit lite mkt debatterande på sistone:)
Jaaaa...man kan debattera i oändlighet men just nu orkar jag inte...
Jag skyller på vaccineringen!   ja...det med trögheten alltså!
PUSS


Kommentarer
Åse

så gulliga...men visst tiden går för fort...tur man har foto och sina minnen......

2009-11-25 @ 15:51:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0