Måndag 30/11

Börjar oftast Måndagar med SKK, om jag kan.
Alltid trevligt och mysigt...! Som ngn sa:
-Man går därifrån med ett leende på läpparna! Härligt att ni alla finns, SKK:are!
På senaste tiden känns det som Kalle aldrig är med på kort!
Ja...jag jagar han men han är så svår att få med på kort, han vägrar nämligen!
Ingrid, hon flinar ju upp bara man tar fram en kamera.
Måns, han mutar jag och hotar :)
-Du, du kan ta 3 pepparkakor istället för 1, om du är med på detta!
Bara ett, snälla, jag lovar bara ett!!!
Han börjar bli som en tonåring,..nu när vi var hos Matilda tyckte hon Måns hade blivit SÅ STOR!
-Herregud! han är som en tonåring! sa hon.
Men Kalle e nog Matildas lilla favorit.
Jag vet inte om det är för att hon känner sig igen sig i han, eller..han är faktiskt en "Starkner" i mycket!
Kalle, han kan man inte muta, för han har helt orimliga krav...typ att han ska ha 1000 kr för besväret eller nåt sånt.
Han vrider och vänder på det så det till slut är HAN som bestämmer reglerna!
Han är en riktig säljare!
Nu i fredags blev han och hans lag MIF, MALMÖ REDHAWKS, 01-02 och 03:orna fotade!
Så DÅ passade jag på att fota han! Och det gick ju bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0