Fredag 27/11

Så var det julskyltat och fint i butiken.
Jag har inte ens hunnit hemma...hoppas vi hinner i helgen.
Det e så mycket att stååååå i!
Jag får panik!
Måste man putsa fönstrena innan man sätter upp ljusstakarna? Det säjer min kollega...
Och sätta upp nya gardiner och ha det nyputsat och fint?
Jag har inga gardiner knappt, så det problemet slipper jag.
Men butiken är fin och vi spelar gammeldags julmusik, på Söndag ska vi ha julskyltning och det ska bli spännande och se hur det blir.
Annars är helgen späckad med samba-fotboll för Måns (ngr slags brasilianare som ska träna "trix"), ishockey- fotografering/ match och träning för Karl, barnkalas för Ninni och ja...vad blev det för föräldrarna?
Tja...skjutsning, och förhoppningsvis en god middag på Lördag kväll hemma med la familia!


Kommentarer
eva

Glömde säga att det var super fin jul känsla i butiken.. så är det när man bara snackar..tack för härlig service som alltid...

2009-11-27 @ 15:25:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0