Tisdag 19/5

Jag hinner inte med!
Jag hinner inte i kapp, jag hinner inte med mej själv...(inte att styla sig själv) men det att jag inte hinner ringa alla gamla vänner och släktingar, hinner inte med vår trädgård, städa och rensa i huset, hinner inte renovera, hinner inte gå på massage som jag skulle behöva, hinner inte kolla upp alla barnens behövande, eventuella mediciner för insektsbett, hostmedicin osv, hinner inte följa ngn tv-serie, hinner inte hälsa på karin i Tyskland eller mormor i Jönköping.
Ok, prioritering, säjer ni,------- i try! säjer jag.
Iallafall tycker jag att jag hinner med mina barn, vilket är prio. nr 1 !
Just nu är det mkt jobb som rör sig i huvudet, det är det ALLTID så fort jag gör styling-jobb, som jag nu ska göra fre, lör och sön.
Är ledig på Torsdag och det ska bli skööööönt!
Måns ska spela Cup Tor- Lör.
Nu har de blivit lite kaxiga, laget, ja, de vann ju med 13-0 mot lag som var 1 år äldre och t.om tränaren var lycklig! (såklart!).

Måns kommer hem och berättar att ngn tjej frågat chans på honom flera dgr i rad...suck och stön (lite glad är han allt...)
Varpå Lillebrollan Kalle uttrycker helt lugnt:
-Amen säj JA! så slipper du tjatet!

Det är Kalle det, han fäller ALLTID så roliga men samtidigt smarta och logiska svar.


Kommentarer
Veran

Lovely. Så rätt. säg ja! mer kärlek till världen. Och du, du är i gott sällskap. Hinner ingenting heller.Men du förgyller min stressiga tillvaro med din blogg! Puss

2009-05-20 @ 08:01:44
anna Hansson

Vi är nog många som känner det samma!

När jag fikar för mig själv mellan jobb, så njuter jag av din härlig och ärliga blogg!

Keep going!!!

Lycka till i helgen,du kan det!!!

Kram annainreder

2009-05-20 @ 10:00:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0