Lördag 9/5

Här ligger jag i sängen och är helt slut.
Tycker det är SÅÅÅÅ skönt ibland att inte ha ngt inbokat en Lördags kväll (men bara ibland).
Äta en god middag hemma och dricka gott vin, krypa ner i sängen o bara kolla ngn bra film eller tv och bara ta det luuugnt.
Har ju lite problem med det...att ta det lugnt....damp-varning....
Har jobbat idag, Nils & Ingrid kom sen och hämtade mej, vi körde till Stapelbäddsparken (skatepark vid Västra Hamnen) för att leta efter "äkta" skateare till fotograferingen.
Återkommer senare om Vad som hände där.

Igår eftermiddag hade Måns iallafall sitt 9-årskalas!
15 killar! Jag höll andan, för jag tänkte.....15 killar!!! Men allihopa var så goa, gulliga och väluppfostade.
Nils att som sagt fast i bilkön hem från jobbet, så jag höll kalaset själv till en början, men det gick ju bra!
Det var en salig blandning av killar, precis som jag gillar, blandning alltså.
Klasskompisarna, Rosentorpskompisen,Sysslingen,  bebis kompisar (de som han känt sen han låg i magen), MFF kompisar och MIF kompis.
De spelade brännboll, fotboll, åt och drack tills jag trodde de skulle kräkas!!!!
Så gulliga och roliga!
9 åriga pojkar är verkligen SÅ SÖTA!
Måns var supernöjd med sitt kalas och tyckte till o med att det var ok att han fick ha det hemma!
Jodå, han tackade oss till o med när han nöjd och glad kröps till kojs på kvällen!
Då känner man sig som en bra Mamma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0