Fredag 29/5

Ursäkta mitt lilla utbrott igår.
Men jag brukar skriva snällt o lydigt på min Blogg och inte låta allt för sur eller arg.
Men eftersom det är min blogg, så bestämmer JAG vad som ska skrivas och jag var faktiskt arg igår.
Idag är jag glad, brukar inte vara långsint.
Det är inte min stil.
Jobbat hela dagen idag, och det har varit sååååå mycket att göra och man blir såååå trött.
Det e så mkt nu känns det som, även eventuella projekt som jag både velar och fasar och även drömmer om.
Får se vad som blir!?
Borde bara ha mera "GO" i mej, och mera "PUSH"! och förståss....sponsring! (det glömde jag helt bort).
Jobbar i helgen, Måns har 2 matcher, Kalle bulltofta och jag och Ingrid kör till Kalmar för att deklarera med Svärfar (har som vanligt uppskov!).
Jag LÄÄÄÄÄNGTAR till Sommaren och Semester och lugn och ro, HARMONY!
Och det hoppas jag vi får! <3


Kommentarer
Anonym

Kul att det gick bra för Cecilia. Har du bilden på Hans så du kan maila? eller är den en riktig bild?

2009-05-30 @ 10:12:45
URL: http://vackraveran.blogg.se/
Malin

Det dar var vall inget utbrott... Skulle vara sa mysigt om vi kunde ses snart.. Stor kram MAlin

2009-06-01 @ 12:59:57
URL: http://mamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0