Torsdag 18/6

Jaaaaa...
vad ska man säja...efter stress kommer...lugn...eller efter stress kommer ångest eller...efter stress kommer mer stress!
Jag hoppas på:
...efter stress kommer sol-semester!
För som det är NU , så vill jag inte leva.
Men..nu är jag faktiskt ledig i 3 dagar!!!! whole family!!  :) :) :)
Haft rea idag på Factory, 30 % och det har varit mkt att göra.
Innan dess möte m.m.
Imorgon är det midsommarafton och vi ska fest här hemma med 3 Vellinge familjer, Anna-Svägerska och stor kusinerna.
Det ska bli kul!
Har fått många kommentarer angående ingrids tårta som jag bakade i tisdags.
Hm...ska berätta sanningen....ALLA ingredienser är köpta på Toppen.
Så som tårt-sockerkakan, vanilj och jordgubbscremen, marsipanen och alla gulliga dekorationer!
Hallå! vad trodde ni!
Kan erkänna att jag är ngt av en SUPER-women...men ngn måtta får det va.
Jag slängde faktiskt "ihopa" den på 20 min!
Sådär god men Ingrid var nöjd!

Imåndags var Ingrid modell för Länsförsäkringar som jag jobbat med nu ngr dagar.
Fotograf Lasse, han skrattade och tyckte min lilla dotter var SÅÅÅÅ drlllad!
För, för varje "klick" i kameran så skrattade hon och posade så gulligt.
Tja..vad ska jag säja. Jag hade ju aldrig föreslagit min dotter om jag inte visste att hon var perfekt för jobbet.
För skratta och posa framför kameran, DET KAN HON!
Ett sundhets tecken var faktiskt när vi bad henne att NU kan du väl t.ex hoppa i sand-dynorna eller ngt...
(efter typ 8 olika slags poser och lekar).
Nä, du skulle hon minsann bygga klart sitt sandslott.....men efter hon byggt klart! DÅ...var hon redo för nästa utmaning.
Ska kanske tillägga att det även fanns en "låtsats-mormor/ farmor" med, som hon aldrig träffat...men henne körde hon med.
Pussade perfekt på kinden och t.om med tvingade henne vara hennes häst medans hon själv red på stackars kvinnans rygg.
Jaa...vad ska det bli av denna lilla Loppa???


Kommentarer
Anonym

Förmodligen lika kreativ som sin trevliga mamma!

2009-06-20 @ 00:50:08
URL: http://vackraveran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0