Nationaldagen 6/6

Veckan har gått i rusande fart!
Klass/ familje utflykt, träningar och jobb såklart!
I början av veckan fick vi iallafall reda på Måns nya klass i 3:an.
Jag tror nästan... :) vi Mammor varit  mer nervösa än barnen vem eller vilka som kommer gå ihop.
I Måndags (när jag var i Kalmar) ringde iallafall Karin och skrek av glädje.
-Superklass!!!!!
Och det var det verkligen när jag sen fick reda på klass-listan, så himla kul!
Barnen var nöjda och Mammorna oxå.
Som Veronica sa på skoj:
-Ja, jag struntar i vem Hedvig kommer med, det viktiga är vilka Mammor JAG kommer med!
Och det har hon rätt i.
Skämt o sido...är barnen nöjda är VI nöjda!
Vi är alla glada och nöjda och jag hoppas även den nya läraren kommer vara nöjd.... :)
Väldigt viljestarka små 9-åringar de där. Både fotbollstokiga killar OCH tjejjer!!!!

Igår kväll var det iallafall SKK tjej middag (för er som inte vet...Snygga Kvinnors Klubb).
Vi var hemma hos Åse och det var hon och Annelie som hade bjudningen denna gång.
Som vanligt var det sååååå roligt och ALLA bjuder så på sig själva, så min käke e helt slö efter allt snack, skrik och skratt!!!!
En super trevlig kväll!
Måns var mascot på MFF u-21 på Stadion (malmö mot Polen) så han och Nils var där.
Siggan passade de små och jag "raglade" hem 02.30.......snark........!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0