Måndag 22/6

Efter en såååå härlig helg...så slängdes man in i verkligheten....
REA! och en massa folk/ kunder som man ALDRIG ser annars dyker upp som gamar...nä så farligt är det inte..:)
Men jag är slut, trött och orkar inte mycket i kväll.

Måns tränade sin sista Fotbollsträning inför Sommaren, han och Nils hade sen ett slags utvecklingssamtal med tränaren.
Ja...så "hemska" är dem i MFF...nädå det  var mest positivt!!
Efter varje "sista-säsongs-träningen" firar alltid Nils och Måns med mjukglass, och eftersom de hämtade upp mej, så fick jag vara med!
Ingrid och Kalle hängde med kusin Pauline och de hade åkt till Skanör i eftermiddags med Holmers för att bada.
Pauline hämtade Ingrid på dagis...cyklande.
Ingrid kan faktiskt cykla felfritt nu på 2 hjuling...UTAN stödhjul!!!! Och hon är inte ens 4 år!
Men har man en Pappa som själv fick en cykel som 3,5 åring (?) och tycker balans är det viktigaste på jorden...
så cyklar man innan man är 4 år i den här familjen! Det har ALLA barnen kunnat :)

Igår spelade Måns och Nils tennis på vår tennisplan, ca 100 meter från oss.
Nu är Måns helt "inne" på att spela inför Kalmar-resan.
Han och Lillebror Karl ska nämligen åka HELT själva till Kalmar på Onsdag för att hälsa på Farmor och Farfar och Mormor m.fl.
De ska åka buss, och jag "cross my fingers" över att det går bra, men det gör det säkert.
Själv åkte jag tåg själv Kalmar-Malmö själv för första gången då jag var 8!!!
Men de växer med denna uppgift och de ser så mycket fram emot detta!
Få lite sommarlov, vara med Farmor och Farfar och då få spela Tennis!
Det är så gulligt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0