Måndag 15/6

Fattar helt ärligt inte vad jag håller på med...
STESS...oj kan inte ens stava till STRRREESS!!!!
Nu har det varit så mkt att jag inte ens orkar räkna upp allt här på bloggen.
Men jag kan säja att jag håller på att storkna snart.....
Nä, nu fokuserar vi på det roliga .........
I torsdags var det skolavslutning för Måns och Karl, allt gick bra!
I fredags körde jag och barnen upp i storm och regn till Halmstad för att gå på Jakobs student! (barnens kusin).
Och det gick ju oxå bra!
Lille....store Jakob! 2.05 m.
Studenterna de sjöng och klaffsade runt i sina vita korta klänningar i leran men sjöng glatt!
Barnen stod och tittade storögt och tycker det är himla spännande när de sjung-skriker:
-.för vi har tagit studenten, fy FAN vad vi är bra!
Kul att träffa kusiner och kusinerna från Hamburg som varit här i Skåne hela helgen.
Kalle och Henrik är typ bästistar och leker och leker....
Annars har jag jobbat, jobbat med stylist uppdrag HELA helgen och ja..Nils har rätt...när det är så mkt känns det inte som om man har ett familjeliv!
Ja, usch ja...jag längtar verkligen till vi får semester! för det BEHÖVER VI!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0