Tisdag 7/7

Jag har inte bloggat på ett tag, men jag har haft sååååå mycket att göra, fixa och ordna!
Men allt är bra! 
Imorgon drar vi ner till Hamburg för att hälsa på Svägerska Karin med familj, för att stanna 1 natt.
Sen åker vi vidare till Biarritz i Frankrike.
Biarritz är vårt "favvo-smultron-ställe" som vi nog varit  i 7-8 ggr tror jag....
Det ligger allra längst ned  i sydvästra Frankrike, mot Atlantkusten. Bara 5 mil till San Sebastian i Spanien.
Det är en gammal lyxig kurort för fransmännen, men eftersom det är Våg surfarnas paradis i Europa så blandas lyx med Surf och DEN kombinationen gillar vi!
Så i 3 1/2 vecka tror jag vi stannar.....
Mina systrar passar huset och det känns tryggt!
Tjingelong, vi hörs snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0