Nya Året 2/1

Jaha..så var det helt plötsligt ÅR 2009!!
Ett nytt år med nya förväntningar och LYCKA hoppas jag.
Iallafall Nyårsafton var så härligt Trevlig!
10 hus bort från oss var det Nyårs-middag för oss 5 familjer med barn (säkert 16 barn från 2-16 år).
Ett gäng "ungdomar" som var så goa och gulliga, tog hand om alla barn,  spelade Guitar Hero, busade m.m.
Magnus hade gjort en super delikat Nyårs-supé, helt underbar var huvudrätten, Vildand med potatispuré, rotfrukter och Havtorn med en gudomlig sås.
Pelle stod sen för en Musik-tävling och jag var helt "hypead" över!! Jag och Helena (som tyvärr segrade över mej) var galna och skrek när vi kom på Artisten eller låten.
Sen sköt vi rakter och höll på och dansade hela natten.
Skööööönt att GÅ hem från fest.
Kalle blev tyvärr sjuk på natten, feber och dålig.
Men ett SUPER-TACK alla för en rolig nyårsafton!

Nyårsdagen tog vi det lugnt...Kalle var jättesjuk och var het som en kamin.
Han yrade hela natten tills idag (fredag), jätteläskigt, så jag lät han ligga hos oss, så man kunde ha koll på honom.
Otäckt...de är ju så små och ynkliga när det blir sjuka.
Idag, Fredag spelade Måns och MFF laget Skåne-Cupen.
OBS! De spelade mot 98:or, och ja....förlusten var inte rolig, Måns var så sur hela kvällen och helt förstörd över att de förlorade, men så är det ju ibland.
Jag har jobbat på Factory, Anna passat Ingrid och Kalle.
Och Ingrid har fått vara med i stallet och rida, hon tycker det är såååååå Roligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0