Jag, 1 "glad" dag på jobbet!



Kommentarer
Titti

Kära Johanna! Det är roligt att Du är på banan igen!!Har väntat länge men förstått att det varit körigt värre ett tag. Det är jättebra att Du motionerar, fortsätt med det även om Du inte har tid. Idag har Ingemar cyklat och jag promenerat med stavar igår cyklade vi Smedby runt ca 45 min. Får jag vara lite petig? Igentligen är nog skånska eller ... det heter egentligen. Nu ska vi dricka vår silvergrogg, kokt vatten, innan vi såsmåningom går till sängs. Kram till hela familjen från Farmor och Farfar

2009-01-25 @ 22:51:11
Veronica

Så snygg du är!



Du skulle vara i min butik bara! Puss

2009-01-26 @ 20:19:37
johanna själv!

amen tack, snygg!? Nja, vet inte men kanske rolig!

kanske skulle prov-jobba lite hos dej!

Kram Johanna

2009-01-27 @ 09:07:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0