Onsdag 26/8

ja...det var lite sommarbilder i efterhand.
Lite sommarfest och lite uppvaktning för lilla Ingrid i Mellby.
Ingrid som fyllt 4 år och är längre än en 5 åring, så söt, gullig, mjuk, bestämd men just nu så känslig.
Hon har blivit så trotsig, antingen SUPER glad, super känslig, arg och galen!
TJEJ!
en annan sak:
Jag försöker verkligen tänka positivt och se människor och saker o ting "från den ljusa sidan".
Men falskhet och ljug..det klarar jag bara inte av!
Jag FÖRSÖKER förstå mej på människor och accepterar hur de är och lever.
Men jag orkar heller inte med när människor påstår ngt som inte stämmer eller t.om säjer till mej hur jag/ vi ska leva eller
bete oss.
Jag anser att jag o Nils är vuxna, kloka ochj trygga nog att bestämma det själva och se vad som vi anser är rätt o riktigt!
Japp! Nu fick jag ur mej detta!
Annars är jag väldigt glad o positiv o har mycket roligt att se fram emot!
OCH...Jag har hela min lilla familj med mej OCH jag känner verkligen att det kommer GÅ BRA!!!


Kommentarer
Malin

Shont att fa det ur sig eller hur. Ja du folk dom har en benagenhet att hets upp sig over saker som dom verkligen inte har med att gora forstar dig precis... och jag kan bara tanka mig vad som varit i farten..:)

2009-08-27 @ 10:10:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0