Tisdag 21/4

Igår fyllde som sagt min kära väninna Karin 40 år!
Vi firade henne i goda vänners lag här hemma.
4 familjer och det var såååå trevligt!
Det har varit mkt stohej kring alla 40-åringar häromkring.....Och min egne man fyller ju i August, och bara DET har jag ju ångest över...ok, inte ångest....men höga krav på mej själv.
Jag vill ju hitta på ngt alldeles enastående för honom, HAN som jag delar tidningen med....nä, skämt o sido.
HAN...mitt liv, min andra hälft, HAN som jag känner alldeles för väl :) och HAN som jag levt snart 19 år ihop med!
Min NILS som jag älskar oändligt, men som inte alls har ngr förväntningar eller krav (säjer han nu ja....).
Tur att det är 3 år tills JAG  fyller, ja, jag menar så han kan planera och förbereda... ;)

Imorse gjorde Måns modell-jobb för Engelbrektsboden.....fruktansvärda kläder som han fick "posa" i.
6 klädbyten som gick på 1 timme.
Han var så duktig..ja, han gör det BARA för pengarna...men det gick bra och han skrattade och var så söt så.
Kommer nog i Sydsvenskan redan nästa vecka.
Jobbade sen på Factory.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0